TechSee Training

Met TechSee kunnen we meekijken door de ogen van de smartphone van de klant.


Agent: TechSee openen

TechSee vind je terug in Citrix. Enkel te gebruiken via de vpn, de link kopiƫren naar Chrome werkt niet.


Agent: TechSee Login

Inloggen doe je met je uLogin met hoofdletter. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn hetzelfde.


Agent: Klant uitnodigen

Eens je ingelogd bent kun je de klant via sms uitnodigen om TechSee te gebruiken. Vul simpelweg het gsm-nummer in, selecteer de taal van de klant (Engels, Nederlands of Frans) en verstuur de sms.


Klant: TechSee openen

De klant ontvangt een sms met een link naar TechSee. TechSee opent vervolgens in de browser van de klant, waar deze toestemming moet geven om de applicatie te gebruiken.

Klant: Foto's maken

De klant kan vervolgens simpelweg de camera op het onderwerp richten waar foto's van nodig zijn en op het camera-icoon klikken. De klant krijgt een melding dat de foto succesvol is verzonden.

Agent: Analyseren & feedback sturen

De foto's die de klant heeft gemaakt verschijnen zo goed als onmiddelijk bij ons het het scherm. Aan de hand van de beelden kunnen we de klant mondelinge instructies geven, maar we kunnen ook visuele instructies aan de foto's toevoegen en deze weer terugsturen naar de klant.

Als je meerdere foto's eerst wilt bewerken voordat je ze terugstuurt, vergeet dan niet op Save changes te klikken of al je creativiteit is voor niets geweest.

Naast de foto's van de klant vind je in het menu Library aan de rechterkant ook een aantal standaard afbeeldingen zoals een logo wat een beetje uit verhouding is getrokken en afbeeldingen van Modem 1 & 2, de TV Decoder en de afstandbedieding, die je ook weer allemaal kunt bewerken en naar de klant kunt sturen.


Klant: Visuele instructies & overzicht

Het moment dat je een bewerkte foto stuurt krijgt de klant deze direct te zien op het scherm. Via het menu-icoon kan de klant ook een overzicht van alle communicatie van de huidige sessie terugvinden.